این صفحه را به اشتراک بگذارید همه چی دون MR
همه چی دون MR
هر چیزی که فکرشو بکنی!

رئیس سازمان بازرسی کشور اظهار امیدواری کرد که محاکمه پرونده اختلاس بانکی تا آخر بهمن ماه آغاز شود.

به گزارش مهر، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی ظهر پنجشنبه در همایش انقلاب اسلامی و عدالت گستری در شیراز بیان کرد: دستگاه قضایی اراده قوی برای مبارزه با فساد دارد و اجازه نخواهیم داد که فساد در جامعه ریشه بدواند.

وی با اشاره به فعالیتهای و تحقیقات گسترده ای که در مورد پرونده اختلاس صورت گرفت، تصریح کرد: برای این پرونده کارهای گسترده ای صورت گرفت و صدها هزار برگ تحقیقات، اسناد و مدارک آماده شده و مجموعه های گسترده ای در این خصوص فعالیتهای خود را انجام می دهند.

حجت الاسلام پورمحمدی در ادامه سخنان خود با اشاره به جایگاه قوه قضاییه نیز بیان کرد: تفکر عمومی نسبت به قوه قضاییه ارتقا داشته و بهبود یافته است.

وی با اشاره به اینکه البته خیلی راه نیز مانده و باید همکاران در این رابطه تلاش داشته باشند، بیان کرد: یکی از مسائل مهم برای برای اعتماد سازی، انسجام ملی و پایداری و استقامت ملی سلامت نظام اداری است.

رئیس سازمان بازرسی کشور ادامه داد: قوه قضائیه در راستای ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد گام های بلندی برداشته و در این رابطه بخشهای مختف مجموعه قوه قضائیه نظیر دیوان عدالت اداری، و دستگاه های نظارتی تلاشهای گسترده ای را انجام داده اند تا سلامت اداری را ارتقا دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم توجه به موضوع اخلاق نیز بیان کرد: خداوند پیامبر(ص) ما را از باب رحمت نازل کرده و پیامبر(ص) نیز حضور یافت تا ارزشهای اخلاقی را کامل کند و انقلاب ما نیز که انقلاب نبوی است باید در راس فعالیتشهای موضوع اخلاق باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ جمعه 21 بهمن 1390برچسب:, توسط علیرضا حسینی